Klacht: Concepts ICT neemt haar verantwoordelijkheid niet in het opvolgen van storingsmeldingen

twardenier op 10 oktober 2013 over Concepts ICT in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We zouden begin september aangesloten worden. Lopende abonnementen opgezegd. Het zou allemaal goed verlopen.
Helaas op de dag van in gebruik name geen signaal op de lijn. Blijkbaar wordt dat niet gecheckt voor aansluiting. Concepts gebeld. Ze geven de melding door aan Reggefiber.
Vervolgens gebeurt er een week niets. Dan maar zelf bellen; Ja meneer, we zullen vragen om een update van de leverancier. Weer niets gehoord. Vervolgens stond de storingsmonteur onaangekondigd op de stoep. Was natuurlijk net niemand thuis. Laat ook geen telefoonnummer achter. Concepts doet niets. Weer na 2 dagen gebeld en krijg weer te horen dat ze om een update gaan vragen. Vast amtwoord. Steeds hoor je niets. Steeds bel ik om de dag zelf om een update te vragen. Sta steeds 10 mins in de wacht voor ik een technicus aan de lijn krijg, maar steeds weer tevergeefs: geen update.
We zijn nu ruim een maand verder, 13 telefoontjes verder en nog steeds niets. Inmiddels hebben ze wel 2x het maandabonnementsgeld geind, zonder ook maar enige dienst te verlenen. Schandalig.
Wat me vooral stoort is dat Concepts haar verantwoordelijkheid niet neemt in het opvolgen van het oplossen van de storing door hun leverancier Reggefiber. Het enige wat ze doen is per email een update vragen van Reggefiber, en daar laten ze het bij. Ze volgen niet op dat deze partij ook daadwerkelijk iets doet aan het oplossen van de storing. Hoewel ik er steeds om vraag, wordt ik nooit teruggebeld. Het interesseert ze gewoon niet. Hoeveel weken/maanden gaat dit nog duren… Het is om er moedeloos van te worden.

Gewenste Oplossing:

Heel simpel : de dienst waar ik voor betaal en terugcommunicatie van de status van de opvolging van de storingsmelding

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Concepts ICT

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Concepts ICT nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door