Klacht: Beloofde 100 bm’s blijft uit, haperend beeld/internet

darkspirrit op 25 maart 2014 over Concepts ICT in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik was vanaf nov 2011 tevreden klant bij Concepts. ze leverden netjes wat ze beloofd hadden en tevens als je iets wou veranderen telefonisch zeer tevreden, snelle service en iemand aan de lijn kortom tevreden en 100% positief.

Van deze positiefiteit is sinds eind 1013 een groot deel gezakt naar 75%. het duurde al even voor ik iemand aan de lijn kreeg, nja kan gebeuren… deze stelde (staat waarschijnlijk op het scherm) de domme vragen welke lichtjes branden er als je de stekker er uit haald… na 3x uitleggen dat het de adapter was die kapot was van het modem en daardoor de lichtjes minder fel knipperde of zelfs uitgingen, ging daar eindelijk het lichtje branden dat het de adapter was… joh ¬.¬…

Ze zouden spoedig mogelijk een nieuwe adapter opsturen… vergeet het maar. anderhalf week moeten wachten op een nieuwe adapter en dus anderhalve week geen tv/internet… op de vraag om een vergoeding kreeg ik als antwoord,

Als laatste gaf u aan dat u een compensatie wilt voor de defecte adapter bij uw interactieve televisie. Wij kunnen ons voorstellen dat het zeer vervelend is dat u geen interactieve televisie kon kijken, echter kan een adapter defect gaan. Concepts heeft alles binnen haar mogelijkheden gedaan om zo snel mogelijk een werkende adapter uw kant op te sturen. Wij zullen u daarom geen compensatie aanbieden.

en een pakketje opsturen duurt anderhalve week? pfff.

na eindelijk alles weer goed voor elkaar te hebben (dachten we) kregen we sinds begin 2014 problemen met internet en digitale tv… haperende beelden. bij het melden van dit probleem kreeg ik een waslijst aan stappen die ik eerst moest volgen alvorens ze een oorzaak konden noemen. inmiddels is het modem vervangen maar het probleem is gebleven. Zelfs de monteur wist niet het hele probleem en waarschijnlijk is er meer aan de hand. wederom bellen en nu vandaag sturen ze wederom een monteur langs… afwachten maar weer… die 100% vertrouwen service en medewerking is in mijn ogen gedaald tot een 5% voor de melevende helpdesk die begreep dat deze stappen doorlopen geen nut had voor een 2e keer dus maar gelijk iemand stuurden.

tevens is sinds begin dit jaar onze snelheid gedropt van 100 mb naar een schrale 85% (directe aansluiting op het modem) wat is er allemaal aan de hand……….

Gewenste Oplossing:

Ik ben nu pas tevreden als het probleem verholpen wordt. ik de daadwerkelijke 100 mb up en download snelheid verkrijg (en een marge van 5 tot 10% max is nog te verstaan) en ze eens over de brug komen met een schadevergoeding voor de geleden schade...

anders zie ik zelf een keer in de consumentenbond eens om inlichtingen te vragen.

humeur: geirriteerd, boos en teleurgesteld in Concepts/Telfort

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Concepts ICT

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Concepts ICT nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door