Klacht: communicatie ANWB

op 23 april 2017 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben inmiddels al meer dan 5 maanden in een discussie met de ANWB over een bestaand lidmaatschap dat door een wijziging ergens is fouut gegaan waardoor ik recent een belachelijk hoog bedrag moest betalen voor een peechhulp geval.
Ik heb oneindig veel keren getracht contact te maken met de ANWB maar helaas zonder resultaat.
men blijft mij verzoeken om de communicatie t.o.h. nogmaals te versturen daar er niets bekend is bij de ANWB.
Dit terwijl ik alle communicatie via de officiele site van de ANWB heb gedaan.

Gewenste Oplossing:

wanneer er voor beide partijen een passende oplossing wordt getroffen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lexdeknegt