Klacht: Pakket zogenaamd afgeleverd

CTT op 12 april 2018 over Collect en Deliver in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren zou ik tussen 9 en 17.00 een pakket binnenkrijgen brievenbuspakket. 17.45 gebeld of die uberhaubt nog binnen zou komen, ze zouden mij bellen. Na 5 minuten schiet het scherm van track en trace ineens op zending vertraagd duurt een dag langer. Vanmorgen keek ik weer staat er ineens gistwren om 18.33 bezorgd. Weer gebeld ja u wordt teruggebeld. Dit is toch geen stijl zogenaamd iets op afgeleverd zetten terwijl dat helemaalniet zo is

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn pakket alsnog zoniet laat ik de inhoud van het pakket door jullie vergoeden, van mijn part komen er dan maar advocaten er aan te pas.
Tnt levert tenminste altijd in het afgesproken tijdsvak.

Beoordeling 10/10 star-5 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Collect en Deliver over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Collect en Deliver in behandeling genomen

Bericht van Collect en Deliver

6 jaren geleden - Beste mevrouw Turkmen, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben inmiddels telefonisch overlegd over de situatie en zullen u , volgens de afspraken die ik met u maakte, op de hoogte stellen zodra we meer details kunnen overleggen over de betreffende levering. Excuses voor het ongemak dat dit heeft mogen veroorzaken, Vriendelijke groet, Ray Customer Service

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Collect en Deliver een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Het pakje is zojuist persoonlijk bezorg door de bezorger, aangebeld en netjes aan mij overgedragen. Dankjewel Ray

Collect en Deliver

Heeft op 12 april 2018 om 18:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Turkmen,

Het betrof in dit geval een misverstand tussen chauffeur en depot, waar u helaas de dupe van werd. De betreffende zending is inmiddels geleverd door een andere bezorger, zoals u zelf ook al stelde. Ik ben blij dat het misverstand uit de wereld is geholpen en dat de zending terecht is.

Een prettige avond nog gewenst en bedankt voor uw getoonde geduld en begrip in deze situatie.

Vriendelijke groet,

Ray
Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door