Mijn Klacht:
Op 26 juni bood mijn leverancier mijn pakket aan voor verzending. Op 27 juni ontving ik een bericht dat mijn pakket door ernstige storingen herlabeld was en door dpd (mogelijk met 34 uur vertraging) bezorgd zou worden. Omdat ik het pakket vrijdag 29 ,juni nodig had zat ik er boven op en mailde en belde herhaaldelijk met collect deliver en dpd. Dpd meldde dat het pakket wel aangemeld was, maar zij het pakket niet hadden ontvangen. De tracktrace code van dpd bleef dan ook op 27 juni 11.03 staan met de mededeling orderinformatie ontvangen. Na veel van het kastje naar de muur gestuurd te zijn ontving ik van collectdeliver op 5 juli de mededeling dat ze niet in staat waren om mijn pakket af te leveren en dat ik contact moest opnemen met mijn leverancier. Deze heeft alle bij collectdeliver vertraagde pakketten teruggehaald en alsnog door post.nl laten bezorgen. Op 7 juli ontving ik mijn zending.
Gewenste Oplossing:
Ik verwacht vergoeding voor mijn pakket dat door de leverancier ruim op tijd verzonden werd omdat ik het op 29 juni nodig had en het nu waardelois voor mij is geworden. De kosten daarvan zijn € 107,50. Ik heb alle bewijsstukken om mijn beweringen over deze zaak te kunnen bewijzen. Daarnaast wil ik reen vergoeding voor het vele keren bellen van het 088 nummer van collect deliver en het 0900 nummer van DPD.