Klacht: Incompetent koeriersbedrijf

Dorathea.k op 28 december 2017 over Collect en Deliver in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de 22e zou ik een pakketje bezorgd krijgen, niet aangekomen. Op de 23e bel ik de klantenservice, mevrouw aan de lijn geeft aan dat ze verwacht dat het pakketje diezelfde dag waarachijnlijk nog aankomt, nog steeds niet aangekomen. 24e nog even aangekeken, nog steeds niet aangekomen. Kerst was de klantenservice waarschijnlijk gesloten, je kon bellen maar er werd niet opgenomen. Vandaag de 28e twee keer gebeld, eerste keer een jongen aan de lijn die zegt dat hij er gelijk aan gaat zitten en dat hij mij terugbelt, is niet gebeurd, ik bel nog een keer aan het einde van de dag, mevrouw die ik de 23e aan de lijn had, geeft aan dat ze een notitie schrijft zodat ik teruggebeld wordt, ook niet gebeurd. Ik ben zeer maar dan ook zeer ontevreden, mijn pakket is dik 6 dagen te laat en de klantenservice is verschrikkelijk in het oplossen van een probleem, allemaal ongeïntereseerde mensen die helemaal niks weten over de koeriers of wat ze moeten doen!!!!!. Verschrikkelijk incompetente koeriersbedrijf, nooit meer asjeblieft !!!.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat mijn pakket vandaag of morgen binnenkomt. En een passende oplossing voor deze verschrikkelijke ongemakkigheid.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Collect en Deliver over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door