Klacht: Geen bezorging, geen communicatie, geen benul

rver op 04 juli 2018 over Collect en Deliver in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket verwacht op vrijdag, wordt niet geleverd. Gebeld, klantenservice zegt dat pakket is omgelabeld van PostNL naar DPD, volgende ochtend heb ik daar gegevens over.

Volgende dag; geen gegevens, geen pakket. Weer gebeld. Klantenservice heeft geen idee waar mijn pakket nu is. Ze kunnen het ook niet uitzoeken. De afdeling die dat wel kan is er vandaag (zaterdag) niet, die bellen me maandag terug. Klacht ingediend over de gang van zaken, ook hierover word ik maandag teruggebeld.

Maandag; geen pakket, en door niemand teruggebeld.

Dinsdag; geen pakket, door niemand teruggebeld.

Woensdag; geen pakket. Verzender neemt contact op, ze hebben het pakket teruggehaald van Collect Deliver en het wordt gewoon met PostNL bezorgd.

Wat een incompetente bende is dit, vol beloftes en totaal geen benul of service.

Gewenste Oplossing:

Met een ruimhartige compensatie, ik wacht hun voorstel graag af.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Collect en Deliver over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door