Klacht: co2 friendly zonne stroom opwekkend bedrijf moet op teruggave centjes wachten ,

op 06 oktober 2017 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Standaard verhaal begint het te worden op het moment dat het op uitbetaling aankomt
voor alle MKB ers stap niet over naar eneco met opgewekte zonne stroom
het kan niet uit, het grootste gedeelte van het geld gaat terug naar belastingen over doorvoerkabels.
Maar op het moment dat het op uitbetalingen aankomt , dan moet je er achteraan bellen.
U heeft te kennen gegeven betaling te zijn vergeten over te boeken , dat moet een gewoon burger eens zeggen totaal zinloos hij/zij krijgt gewoon een deurwaarder opde dam. In ons geval waar een schriftelijke toezegging van uitbetalings data wordt niet nageleefd is natuurlijk een schandalige vertoning , zo luid de mededeling hedenmiddag op ons adres collega heeft het vergeten over te boeken , het is ook vrijdag moet u weten.

Met spoed overboeking vandaag om u eigen schriftelijke voorwaarden na te komen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 06 oktober 2017 om 15:43 geantwoord

Beste heer, mevrouw Schipper,

Bedankt voor uw bericht.

Ik zie dat U reeds contact heeft gehad met mijn collega Danielle over dit onderwerp via het Twitter account van Eneco.

Heeft U toch nog vragen dan kunt U alsnog via Twitter terecht maar U kunt ook gebruik maken van deze site.

Vincent
Eneco Webcare

Heeft op 06 oktober 2017 om 19:47 geantwoord

Uw reactie op twitter in PB...in een woord Schandalig

Reactie van de melder van de klacht klazien2013

1 maand geleden - U komt uw eigen schrijven niet na ...met betrekking tot uitbetaling zonne energie aan u geleverd. en doorverkocht in en in triest

Alle klachten die gemeld zijn door klazien2013