Klacht: Chauffeur belde niet aan

op 11 mei 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik was thuis om mijn pakket te ontvangen maar de chauffeur heeft niet aangebeld voor levering en stak een briefje in de brievenbus wegens niet aanwezig. Chauffeur kwam niet eens tot aan de voordeur.

Gewenste Oplossing:

Als de chauffeur zijn werk correct doet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 12 mei 2016 om 10:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste jopi1,
Bedankt voor je bericht. Wij zijn DPD in Nederland en ik kan je hier helaas niet mee helpen. Ik zou je willen vragen contact op te nemen met onze Belgische collega's op e-mailadres: service.530@dpd.be of op telefoonnummer +32 (0) 15 40-6000. Excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet,
Hanneke

Alle klachten die gemeld zijn door jopi1