Klacht: Cashback niet volledig gehonoreerd

op 13 september 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Eind juni hebben onze zonen 2 x Samsung Galaxy S7 edge gekocht met, volgens de site, een cashback actie van euro 75,00. Hier een print screen van gemaakt. Dag erna bleek bij invullen van gegevens voor cashback dit maar euro 40,00 te zijn. Dit direct gemeld. Reactie dat het euro 40,00 was. Het was inderdaad aangepast van euro 75,00 naar euro 40,00 op de site. Moment van aankoop was echter euro 75,00. Zou worden uitgezocht. Niets meer gehoord. Het is ook geen kennelijke vergissing omdat 2 maanden later weer een cashback van euro 75,00 van toepassing was.
Weer reactie dat het uitgezocht, dat de actie euro 40,00 was. Weer gereageerd met brief consuwijzer. Kort bericht terug. Afgewezen. Er wordt gereageerd maar niemand geeft antwoord op mijn vragen. Daarna reactie dat het idd euro 75,00 was maar de ontbrekende euro 35,00 bij Samsung geclaimd had moeten worden. Gevraagd hoe ik dat had moeten weten. Geen antwoord. Samsung gebeld, die waren niet bekend met de actie laat staan dat ze euro 35,00 hadden toegekend. We worden dus afgescheept en voorgelogen. Weer contact met Mediamarkt. Allemaal heel vervelend, kon idd zien dat het euro 75,00 had moeten zijn. Afdeling die cashback afhandeld is telefonisch niet bereikbaar. Werd gevraagd of we alle communicatie naar Mediamarkt consumercare in een bijlage wilde mailen. 27 bijlagen gemaild. Reactie: de actie was idd euro 40,00. Niemand heeft dus de bijlagen en toezeggingen gelezen.

Ontbrekende deel van oorspronkelijk cashback (2 x euro 35,00) ontvangen plus excuus en cadeubon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Spelt80