Klacht: cashback afgekeurd

op 11 augustus 2016 over Scoupy in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb voor mezelf, mijn moeder en mijn zoon cashback aangevraagd. En wel nadat ik netjes aan hun had gevraagd of de aanvraag via mijn huis kon gebeuren. Dit kon mits ze een eigen account hebben. Dit hebben ze dus. Mijn cashback is goedgekeurd maar van mijn moeder en zoon zijn er afgekeurd met de mededeling dat de bon al is gebruikt. Terwijl dit absoluut niet het geval is.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de cashback gewoon uitbetaald wordt en liefst zonder al dat geschrijf en gemail erover

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scoupy over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Scoupy in behandeling genomen

Bericht van Scoupy

6 maanden geleden - Hallo Sylvia. Wat vervelend dat de aanvragen zijn afgekeurd! Wij willen het graag even voor je nakijken! Kun je de desbetreffende e-mailadressen naar feedback@scoupy.nl mailen? Dan komen we er binnen 48 uur bij je op terug! Groetjes, Karin van SCOUPY

Alle klachten die gemeld zijn door thesaints