Klacht: cashback actie t/m 2 juli ( online niet factuur 1 dag later)

op 14 juli 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Telefoon gekocht en betaald op zondagavond 2 juli ca. 22.00 uur binnen de cashback actie Voordeel 15 euro. Mediamarkt bevestigd aankoop/betaling per mail met aankoopdatum 2 juli. Factuur krijg ik een dag later per mail factuurdatum 3 juli (was op 2 juli dus via ideal betaald)
Indienen cashback persoonlijke gegeven met facuur. Vervolgens wordt de cashback afgewezen op factuurdatum. Na div. mails met de klantenservice en bewijzen van mailbestigingen waar de aankoopdatum 2 juli staat zeggen zeggen ze de cashback toch toe mail 10/7. (Prima) Telefoon wordt in gebruik genomen. Vandaag 14/7 mail ontvangen geen cashback want factuurdatum is te laat……. Eerst toezeggen dan weer niet telefoon is nu in gebruik dus kan niet meer retour. Maar hele actie klopt dus niet ONLINE aankopen op zondag 2/7 krijgen geen cashback dit was nergens vermeld eerder andersom nu nog geldig…… missleiding van consumenten!

Wanneer ik mijn cashback krijg van 15 euro. Ik heb in de actieperiode gekocht en betaald.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Guusta Imanse