Klacht: Cashback actie 06-2017

op 28 juni 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Mediamarkt.nl heeft een actie lopen. En cashback vanuit mediamarkt en vanuit Samsung. Echter bleek na de koop dat ik op dezelfde prijs uitkom als bij de BCC. Echter gaat bij BCC de prijs van de cashback van Samsung er nog af. Mediamarkt blijft aangeven (3 keer gebeld en een mail gestuurd) dat BCC deze cashback al is verwerkt in hun webshop prijs. Dit is NIET waar, de Samsung cashback is achteraf en alleen aan te vragen door consumenten. Ondanks dat dit letterlijk na te kijken is op de site van BCC blijft Mediamarkt.nl voet bij stuk houden dat dit niet het geval is. Voor mij nooit meer Mediamarkt.

Excuses voor de niet klantvriendelijke medewerkers die aangeven niks te kunnen want er heeft al iemand naar gekeken (zogenaamd) en daarnaast letterlijk klantenservice bieden, het nakijken en het prijsverschil van €50,- overmaken.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door geenidee2014