Klacht: cashback

op 26 september 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Alles ingevuld in Juni na aankoop van een samsung smartfone en na diverse mails en tel. nooit iets ontvangen.
Steeds werd er gezegd, dat ik een registratienr. moest opgeven en op de vraag waar dit nr. te vinden is geen antwoord.
Daarna de mededeling, dat de cashback was verlopen en dus einde verhaal.
Voor mij dus nooit geen mediamarkt meer.

Gewenste Oplossing:

Als ik alsnog de 15 euro cashback zal ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door machiels-kappel