Klacht: Cashback

op 16 augustus 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Gisteren (15-08) bij de Mediamarkt in Maastricht geweest om een dual sim mobiele telefoon te kopen. Al snel was het voor mij onduidelijk welke telefoons allemaal over deze functie beschikken. Hierdoor was ik genoodzaak een medewerker te raadplegen. Deze vriendelijke medewerker liet mij meerdere telefoon ziens en adviseerde mij de Acer Liquid 6. Deze stond voor 149,- op het etiket. Echter zou ik 199,- moeten betalen en zou ik via hun site 50,- cashback kunnen terugvragen die ik binnen 6 weken op mijn rekening gestort zou krijgen. Dat klonk mij leuk in de oren dus nadat ik deze telefoon gekocht had, uitgepakt en geinstalleerd ging ik maar de mediamarkt site om de 50 euro cashback aan te vragen. ….Helaas deze actie is al verlopen op 13-08 ­čśĹ. Vanmorgen (16-08) direct terug naar de winkel gegaan in Maastricht en gezegd dat hun collega, natuurlijk niet moedwillig, mij een telefoon verkocht had onder verkeerde voorwaarden. Mij is 50,- cashback toegezegd en die had ik dan ook graag gehad. Nadat een andere medewerker ook zag dat er nog altijd 149,- op hun etiket stond maar dat er op hun mediamarkt site aangaf dat deze actie maar geldig was tot 13-08 stond deze met zijn mond vol tanden. Hierop belde hij met zijn manager die mij gewoon afscheepte met ‘drukfout’. Hierop werd ik wel een klein beetje kwaad aangezien het niet alleen een drukfout is maar dat deze ook persoonlijk aan mij verkocht is geworden door hun medewerker en ik nu gewoon word afgescheept met ‘jammer drukfout’. Wanneer er door een medewerker een dusdanige fout wordt gemaakt kunnen ze toch niet hun klanten afschepen maar zouden ze dit foutje voor lief moeten nemen, de klant hun recht geven en de medewerker wat fout was een tik op de vinger moeten geven. Het is gewoon schandalig hoe een klant iets verkocht word onder valse beloftes en daarna gewoon word afgescheept met ‘sorry foutje’.

Wanneer ik een compensatie krijg van 50,- die mij is toegezegd.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vandijk1987