Klacht: Cash back actie

op 24 juni 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Begin april kochten wij bij mediamarkt in alphen a/d rijn deen tablet. Een groot bord vermelle een cash back korting van 20 euro. Cash back betekent letterlijk ‘contant terug’. Niets is minder waar. Je moet de korting aanvragen via hun website. Als je dat doet worden er allerlei nummers gevraagd waar je geen antwoord op kan geven. Dus de winkel gebeld. Daar gaf men gedeeltelijke informatie de rest wisten zij ook niet. Uigdindelijk alle vragen correct ingevuld en een kopie van de kasabon meegestuurd. De website vermeldde dat mediamarkt onder cash back minimaal 6 weken verstaat. We zijn nu 12 weken verder en zelfs na diverse mailtjes staat er nog steeds niets op mijn rekening. Men komt steeds weer met nieuwe eisen, kennelijk in de hoop dat je het opgeeft.
Deze manier van actievoeren vind ik schandalig. Ik ga voortaan wel naar een andere winkel.

Als het tegoed op mijn rekening staat en mediamarkt excuses heeft aangeboden

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door G.m. kok