Klacht: Cash back

op 19 mei 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb een tv gekocht bij de MediaMarkt, waarbij in de winkel een cashback van 300Euro is toegezegd. Na lnag heen en weer emailen tussen Samsung en de Media Markt, blijkt de cashback op het product al verstrekt te zijn. Daarom geeft Samsung deze cashback niet meer. Overigens begrijpelijk. Echter MediaMarkt heeft me de cashback wel in het vooruitzicht gesteld. Na 5 maanden emailen met de consumercare van de MM, willen ze me nu weer naar het desbetreffende filiaal terug sturen. Werkelijk schandalig hoe MM met zijn klanten om gaat. De zaak is dat waarschijnlijk een eerdere klant al de cashback geint heeft, En daarna de tv terug gebracht. De MM erkent ook dat de MM al aan iemand anders is uitgekeerd. Destemeer vreemd dat ze me nu weer naar het filiaal willen sturen. Waarom betaald de MM niet gewoon de toegezegde 300 Euro uit? Waarom doen ze zo enorm lastig hierover.

Wanneer MM de 300 Euro cashback betaald.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marckub