Klacht: onaanvaardbare voorwaarden

Cash4ladies heeft sinds dit jaar de betaling van klikmails opeens aan een (bij iedereen nogal lage) accountscore gekoppeld waardoor je veel langer moet sparen tot uitbetaling.. Aangezien ik toch nog een laatste uitbetaling wilde laten doen heb ik doorgespaard, maar ik kom er nu opeens achter dat je ook een minimale accountscore moet hebben hiervoor. Al even geprobeerd deze op te schroeven, maar de moed zakt me in de schoenen als ik de reacties lees van mensen die dat ook hebben geprobeerd (onsuccesvol). Als je het als bedrijf niet meer redt moet je stoppen, en niet eerst nog even je klanten (een oor aan)naaien… Vreemd dat de voorwaarden zomaar zijn gewijzigd zonder dat je ermee akkoord hebt hoeven gaan en dat er een mogelijkheid werd geboden nog uit te stappen voor invoering van het nieuwe systeem, en dat het mogelijk is deze voorwaarden te hanteren terwijl op de website ook alleszins duidelijk is hoe die accountscore dan te verhogen is?

Opheffing accountscore mbt vergoedingen mails en als voorwaarde voor uitbetaling

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cash 4 ladies

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cash 4 ladies nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door amaathuis