Klacht: Accountscore zogenaamd te laag om uit te keren

Cash 4 ladies die overgegaan is naar Spaar 4 Cash, hanteert nu een account score die op een andere algoritme is gebasseerd, want ineens is mijn account score gekelderd naar 2,1. Ondanks dat de site aangeeft dat je je account score eenvoudig kan verhogen door middel van op banners en aanbiedingen klikken, is dat niet het geval. Ik heb een week lang, elke dag op de banners geklikt en mijn account score veranderde niet. Het nadeel van een lage account score is tweeledig: 1 mijn opgespaarde geld wordt niet uitgekeerd, ondanks dat het meer is dan €12,50. 2. De vergoeding die ik ontvang per klik op reclamemail of banner is veranderd van 2 of 1 cent per mail, naar 0.25 cent per mail. Met andere woorden, nu moet ik op 4 verschillende mails klikken om welgeteld 1 cent te verdienen. Overigens viel het mij ook op dat mijn account score pas naar beneden ging zodra mijn tegoed boven de €12,00 uitkwam. Misschien dat andere mensen hier intrappen, maar dit is zeer misleidend en het is duidelijk dat er alles aan gedaan wordt om maar niet te hoeven uitkeren. Schaamteloos.

Ik wil dat mijn geld wordt uitgekeerd en dat de zogenaamde accountscore algoritme wordt aangepast. Dus niet ineens de vergoedingen die men ontvangt voor een klik op een mail of reclame banner veranderen naar 1 4e van een cent.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cash 4 ladies

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cash 4 ladies nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HopeVisser