Mijn Klacht:
Op 1 feb 2025 heeft mijn dochter een bestelling geplaatst voor een armband bij Carder Amsterdam. Op 17 feb vestuurt ze haar 2e mail met de vraag waar het blijft. Op 18 feb wordt geantwoord door [email protected] dat het helaas wat langer heeft geduurd en deze week wordt verstuurd. Maar, geen levering. Op 27 feb stuur ik een mail met de vraag of ze ons kunnen informeren over de bestelling en wanneer het geleverd wordt. Geen reactie. Op 28 feb opnieuw mail: geen reactie. Op 4 maart, 5 maart, 6 maart, 8 maart opnieuw een mail. Korte mails, correct, geen schelden, alleen vragen. Geen enkele reactie.
Het is alleen mogelijk om te mailen [email protected] Er is geen winkel en er staat geen telefoonnummer of chat op de website www.car-der.com
Ik heb Rechtsbijstandverzekering maar zij doen niets omdat de kosten €50 zijn en dus te laag om hier iets mee te doen. Het lijkt alsof Carder hierop rekent? Wel geld krijgen maar niet leveren. Carder Amsterdam.
Gewenste Oplossing:
Graag al het geld terug van de bestelling €48,85. We hoeven de armband niet meer te ontvangen.
Cuban Link Armband 5mm (Zilver) × 1 20 cm €39,95
Shipping insurance × 1 €3,95
Subtotaal €43,90
Verzending €4,95
Btw €8,48
Totaal €48,85 EUR
