Klacht: cannock chase nuon

op 15 januari 2014 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Ik heb een openstaande factuur bij nuon die is doorgevoerd naar cannock chase incasso. Ik had in eerste instanties een factuur van cannock chase van 316 euro ik heb toen gevraagd om een betalingsregeling en alvast 200 betaald.ik heb geen reactie per mail van cannock ontvangen, vervolgesn gebeld met hun. En kreeg te horen dat er geen 316 maar 516 bij hun stond. Maar ik had al 200 betaald en voor de rest wilde ik een regeling ik kreeg een uitstel tot 15 januarie 2014. Meer konden ze niet geven. Maar ik kan pas de 20ste januarie betalen aan hun om dat ik niet eerder geld heb, ze hebben al in de brief gezet dat als je niet op tijd betaald dat je dan een rechtzitting krijgt en zij zullen doorgeven aan nuon dat je dan afgesloten word. Op de 15de dus. Maar hebben mensen hier ervaring mee of heb je nog een aantal dagen extra zodat ik mijj rekening op de 20 ste kan betalen?

Ik zou graag op de 20ste 316 willen betalen

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht marchiel

3 jaren geleden - Nog steeds niet gehoord van nuon en cannock chase

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

Nuon

Heeft op 15 januari 2014 om 11:21 geantwoord

Beste marchiel,

op deze website lezen wij je klacht over het incassoproces van Nuon. Je vraagt Nuon om uitstel. De vordering is door ons doorgezet naar een extern incassobureau (Cannock Chase) dit omdat je eerder gemaakte afspraken met ons niet bent nagekomen. Ik verwijs je daarom naar Cannock Chase 070 419 08 88 (Bereikbaar maandag t/m donderdag van 8.00 uur tot 20.00 uur, vrijdag tot 17.00 uur) voor al je vragen.

Joeri
Nuon Webcare

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door marchiel