Klacht: onterecht abbonement verlengen van kaarten

[email protected] op 27 december 2014 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Canaldigitaal has resolved this complaint
Klacht opgelost op 5 januari 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste, Wij hebben uw dossier bekeken en het is ons ook niet duidelijk waarom uw contract is vastgezet tot juli 2016. Wij hebben dit gecorrigeerd en uw contracteinddatum staat nu op 31-07-2015. Onze excuses voor de verwarring! We hopen u...

Categorie Alles-in-1
Status Opgelost
Datum 27 december 2014

Een klant van Canaldigitaal heeft aangegeven dat er onduidelijkheid is ontstaan over de verlenging van zijn abonnementen. Ondanks eerdere afspraken om twee van de drie kaarten op te zeggen en alleen het basispakket te behouden, zijn de abonnementen onterecht verlengd. Na meerdere telefoongesprekken blijft de situatie onopgelost, met nog steeds extra kaarten actief.

Mijn Klacht:

Per november vorig jaar gezegd dat ik vast twee van de drie kaarten wilde opzeggen, kreeg aanbieding tot junu om ze er gratis bij te hebben, is het abbonement gewoon voor een kaart plus de basis kaart verlengd met een
jaar, wist ik eerst niet, bel ik in juni om alleen verder te gaan met de basis kaart is deze nog een jaar verlengd tot juni 2016. Dit is niet aangegeven per telefoon. Na veel telefonisch overleg zouden de twee kaarten er af gaan per 1 november, en zou ik alleen het basis pakket over houden. Nu is er nog steeds het basispakket plus hd aktief en staan er nog steeds 2 kaarten bij.
Wat ik gevraagd heb is met 1 kaart basis vanaf juni 2014 tot en met juni 2015. is dit nu zo moeilijk of werkt iedereen langs elkaar heen.

Gewenste Oplossing:

Wat ik gevraagd heb is met 1 kaart basis vanaf juni 2014 tot en met juni 2015. is dit nu zo moeilijk of werkt iedereen langs elkaar heen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 05 januari 2015 om 13:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Wij hebben uw dossier bekeken en het is ons ook niet duidelijk waarom uw contract is vastgezet tot juli 2016. Wij hebben dit gecorrigeerd en uw contracteinddatum staat nu op 31-07-2015.
Onze excuses voor de verwarring!

We hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Webcare CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij telecomproblemen kunt u terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatie. Providers moeten storingen binnen een redelijke termijn verhelpen en zijn verplicht een kosteloze klachtenprocedure te bieden.

Bron: Geschillencommissie Telecommunicatie