Canaldigitaal Complimenten
Heb abonnement via HSL afgesloten met garantie de eerst 3 maaanden geen aboonementskosten te betalen. Dit alles is niet meegenomen in de facturatie van Canaldigitaal. Heb van hun brief ontvangen dat de fout bij hun ligt. Ondanks mijn reactie... Lees meer
Sinds gisteren kan ik geen Nederland 1, 2 en 3 meer ontvangen.
Canal digitaal moet deze zenders nog steeds doorgeven maar het lijkt erop dat ze nu al de stekker eruit hebben getrokken.
Alle free to air zenders kan ik wel ontvangen,... Lees meer
Op 24/02/2014 zijn wij verhuisd. Een week van te voren al aangegeven, ik dacht dan is het mooi optijd geregeld want daar kan nog wel eens wat misgaan. Goed, later bleek dat de huur baas het niet fijn vond dat... Lees meer
Wel BVN en andere. Maar geen zenders via mijn camping abonnement.
Al 2 dagen niks.
Waarom moet het zo lang altijd duuren voor dat je beeld hebt. Lees meer
SPOED
Aan Klantenservice van CanalDigitaal.
Geachte Heer/Mevrouw,
Ondergetekende J.T. hier optreden namens Fam. S.
Bij deze Fam. S te G is heden op Donderdag 5 juni de telefoonverbinding afgesloten. Oorzaak is vermoedelijk onbegrip in de communicatie tussen U medewerker en de op... Lees meer
Sinds eind mei geen ontvangst meer van de Nederlandse zenders. Bekend is dat deze per 1 aug niet meer vrij door gegeven zouden worden. Gezien meerdere klachten hierover heeft Canaldigitaal blijkbaar het idee dat mensen dan vlak voor het WK... Lees meer
Heb het afgelopen jaar drie keer contact gehad met CanalDigitaal over de ontoegankelijkheid en gebruik van HBO-Go. Iedere keer beloven ze dat het w.s. spoedig zal worden geregeld, maar er gebeurt niets. ´U krijgt er via de mail bericht van... Lees meer
De oude card funktioneerde niet meer en heb ik op 12-05-2014 een Smartcard telefonisch aangevraagd.
Mij werd medegedeeld dat de nieuwe Smartcard 25 Euro zou kosten en het bedrag van mijn bankrekening zou worden afgeschreven.
Daarop ontving ik 2 notas... Lees meer
Geachte heer/mevrouw
Wij hebben meerdere telefonische meldingen bij Canaldigitaal gemaakt voor de opzegging.
Wij hebben in februari en in maart 2013 gebeld dat er nog steeds
afschrijvingen werden gedaan. Wij hebben toen ook meteen telefonisch opgezegd. Daarnaast hebben wij in december 2013... Lees meer
Wij hebben een contract voor telefoon en internet in maart / april 2013 aangevraagd bij canaaldigitaal voor 1 jaar, want zolang hadden wij een huurcontract voor een winkelpand. Internet hadden wij nodig voor pin- betaling en telefoon om bereikbaar te... Lees meer