Klacht: Camper word niet gerepatrieerd bij Europa service

op 13 augustus 2017 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Jaren ben ik trouw lid van wegenwacht. Ik heb Europa service dekking. Afgelopen vrijdag zijn wij gestrand in italie met onze camper. Tussen bellen en hulp zat ongeveer 3 uur (aan de telefoon zeiden ze dat het 1,5 uur zou gaan duren voor ze er zouden zijn wat al erg lang is). Maar goed nadat we gesleept zijn naar de garage en de diagnose was gesteld (pas de volgende dag) bleek de camper niet binnen 48 uur gemaakt te kunnen worden. Vervolgens blijkt nu de camper gerepatrieerd moet worden dat Europa service niet voldoende is. Er had nog een extra verzekering afgesloten moeten worden. Voor campers. Was ons niet bekend. Na lang klagen alleen een leenauto kunnen krijgen. Nu zijn we weer in Nederland maar de camper staat nog in italie. De ANWB geeft niet meer thuis. Tijdens onze eerste melding van pech werd ons gegarandeerd dat we voor alles goed verzekerd zijn. Maar nu de camper gerepatrieerd moet worden ineens niet meer. Zelf ben ik werkzaam in een garage en prijs altijd de wegenwacht aan bij onze klanten. Helaas moet ik daar nu op terug komen. Zal dan ook de wegenwacht niet meer aanprijzen bij onze klanten. In tegendeel.

Wanneer onze camper gerepatrieerd word vanuit italie

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Winkelman84