Klacht: KLACHT kortingscode niet willen accepteren en Eigen retour policy hanteren

N.Bens op 31 juli 2021 over Calvin Klein in de categorie Kledingwinkels

Onlangs bij een aankoop in de Calvin Klein store in Bataviastad weigerde de cassiere mijn kortingscode te gebruiken en gaf aan dat de kortingscode enkel bij de volgende aankoop mogelijk is. Meerdere maken aangegeven en zelfs de email overhandigd met de kortingscode maar tevergeefs.
In een enkele ogenblikken laten had ik dan ook zonder kortingscode contant afgerekend. Ik besloot uit ontevredenheid het product direct aan de toonbank te retourneren , daar werd mij verteld dat het betaalde bedrag terug wordt gestort, hoewel op de bon overduidelijk staat : Items returned in their original condition with proof of purchase , will be refunded via the original method of payment or exchanged within 60 days. Oftewel de wijze van betaling is de wijze van retour, vind dit dat ook een belachelijke gang van zaken van Calvin Klein store Bataviastad.

Dit had niet mogen gebeuren! Kortingscode is overduidelijk geldig en bij een retour dienen ze het product terug te nemen dat 1 minuut eerder is afgerekend , daarbij dan ook het contant afgerekende bedrag contant uitkeren.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calvin Klein

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Calvin Klein nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door N.Bens