Klacht: Calvin Klein Outlet, Assistent Manager

M.Switch op 17 augustus 2020 over Calvin Klein in de categorie Kledingwinkels

Zelf wil ik erbij vermelden dat dit me is opgevallen en dat ik me er laatste tijd er erg aan stoor. Ik ben zelf een vaste klant van het merk CK en merk de laatste tijden dat bij de outlet van Roosendaal service achteruitgaat. De assistent manager is totaal niet vriendelijk en aardig tegenover de medewerkers en klanten. Ze staart en houdt vooral eigen medewerkers in de gaten. Zelf merk ik dat ze weinig tot geen hulp aanbiedt aan de klanten! Dit heb ik nog nooit gezien. Hangen en niks doen bij de kassa! Zelfs zitten op de toonbank.

Wanneer ze is aangesproken voelt! Ik merk dat de medewerkers niet eens elkaar durven aan te kijken! En vooral op hun hoede zijn. Dit zeg ik als een medewerker van HRM personeelszaken. Krijg er zelf een heel akelig gevoel bij! De medewerkers horen zich op hun gemak te voelen en dit merk ik totaal niet

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calvin Klein

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Calvin Klein nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.Switch