Klacht: onterechte facturen ontvangen van Callfactory Safeklick

T.P. de Jong op 21 januari 2013 over Callfactory Safeclick in de categorie Betalingsdiensten

Ik kreeg zomaar smsjes van Callfactory safeklick. Deze heb ik meteen verwijderd. En ik heb hier niet op gereageerd.
Nu ik mijn rekening heb ontvangen van vodafone, blijkt er €18.59,- en €14.87 van zijn afgeschreven. Totaal €33.46
Dit slaat nergens op. En snap niet dat dit zomaar kan en mag!

Moet ik nou ook verder actie ondernemen? iets afmelden?
of doen jullie dit voor mij?

Ik zou graag mijn geld terug willen hebben op rekeningnummer 134229150.
Op de Naam T.P. de Jong.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Callfactory Safeclick

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Callfactory Safeclick over deze klacht.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Callfactory Safeclick nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Er is nog steeds niks aan deze klacht gedaan. Inmiddels zijn de kosten ook al ophoog gegaan. Graag actie ondernemen

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Contact opnemen kan via de mail: [email protected]

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Callfactory Safeclick in behandeling genomen

Bericht van

10 jaren geleden - Beste T.P. de Jong, We hebben gezien dat u ontevreden bent over de betalingen die door CallFactory SafeKlick worden uitgevoerd. SafeKlick is een betaalmethode waarmee consumenten diensten af kunnen rekenen op hun telefoonrekening. Safeklick heeft geen invloed op de daadwerkelijke diensten die aangeboden worden. Wij kunnen uw klacht dus ook niet in behandeling nemen. Als consument kunt u zelf bij uw operator (Vodafone, T-Mobile, etc.) een specificatie opvragen van de afgenomen diensten. Ook staat tot uw beschikking de website www.payinfo.nl. Door in te loggen kunt u zelf de afgenomen diensten zien en beëindigen, die aan uw mobile nummer gekoppeld zijn. Met vriendelijke groet, CallFactory

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Callfactory Safeclick een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Callfactory Safeclick

Heeft op 17 juni 2013 om 07:57 geantwoord

Beste T.P. de Jong,
Op 10 juni 2013 hebben wij gereageerd op uw klacht. We hebben gezien dat u ontevreden bent over de betalingen die door CallFactory SafeKlick worden uitgevoerd. SafeKlick is een betaalmethode waarmee consumenten diensten af kunnen rekenen op hun telefoonrekening. Safeklick heeft geen invloed op de daadwerkelijke diensten die aangeboden worden. Wij kunnen uw klacht dus ook niet in behandeling nemen.
Als consument kunt u zelf bij uw operator (Vodafone, T-Mobile, etc.) een specificatie opvragen van de afgenomen diensten. Ook staat tot uw beschikking de website https://www.payinfo.nl. Door in te loggen kunt u zelf de afgenomen diensten zien en beëindigen, die aan uw mobile nummer gekoppeld zijn.
CallFactory

Alle klachten die gemeld zijn door