Mijn Klacht:
Onlangs het ik een schrijven van uw organisatie ontvangen mbt de aansluiting van de glasvesel en het activeren van de glasveseldiensten.
Dit zou per 4 september 2020 ingaan.
Verder werd in dit schrijven gevraagd om met Guidion even contact op tenemen om een afspraak te maken de aansluiting te activeren.
Middels dit schrijven wil ik u laten weten over het verloop van de service verlening van Caiway erg ontevereden te zijn.
We hebben reeds vele malen met uw organisatie contact gezocht voor het maken van deze afspraak maar steeds zijn de lijnen bezet met gemiddeld
15 tot 24 wachtende.
Van de week had ik uiteindelijk wel een verbinding met 1 van uw medewerkers (na 30 minuten) maar deze kon niets voor mij betekenen.
Hij verwees me door naar de chat functie op uw website.
Echter kon dit alleen via facebook of inloggen met Caiway inlog welke ik beide niet heb.
In uw schrijven van 18 augustus schrijft u dat het abonnement op 4 septemer 2020 ingaat.
Niet erg handig om dit in de vankantie periode binnen een termijn van 2,5 week te verwachten!
Echter zolang de werkzaamheden niet gereed zijn zie ik geen aanleiding om dit te activeren.
Ook van mijn buren hoor ik bijzonder slechte service van uw organisatie.
Hierbij wil ik u dan ook dringend verzoeken om de service te verbeteren.
Mocht dit deze week niet in orde zijn dat beeindig ik het (niet geactiveerde) abonement binnen de wettelijke bedenktijd van 8 dagen.
Ik zal dan een andere organisatie benaderen welke zorg draagt voor de aansluiting confom de afgesproken voorwaarden van aanleg.
Eventuele gemaakte kosten door Caiway zal ik verrekenen met de tijd welke ik verspilt heb om met uw service organisatie “even contact” op te nemen.
Gewenste Oplossing:
Als ik kostenloos kan overstappen naar een provider die wel bereikbaar is.