Klacht: Vermelding uit telefoongids verdwenen

arie152 op 24 januari 2013 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben in januari 2012 overgegaan naar telefonie van caiway. In mijn account alles aangevinkt om in telefoongidsen vermeld te worden. Nu blijkt echter dat ik in geen enkele telefoongids meer terug te vinden bent. Niet in de digitale gids noch in het gedrukte exemplaar. Caiway is aan het uitzoeken hoe dit kan. Heb van andere Caiway abonnees dezelfde klacht gehoord. Wat een bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Met weer vermelding op korte termijn in alle telefoongidsen en een financieele compensatie van 1 maand.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Caiway beoordeeld.

Caiway

Heeft op 25 januari 2013 om 10:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

We zijn de melding na gegaan en hebben de klant gewoon kunnen vinden.
De klant is online terug te vinden op http://www.detelefoongids.nl/ .
In verband met privacy hebben we de klant ook nog de volledige URL per mail toegestuurd.

Thijs
Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - De oplossing is er nog niet. Ik ben nog niet terug te vinden op telefoonboek.nl Graag nog een oplossing van Thijs

Alle klachten die gemeld zijn door