Klacht: Verboon mijn mobiel contract

Nabizada op 11 oktober 2021 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vervang mijn mobiel contract

Gewenste Oplossing:

Ik heb drie maanden geleden met Caiway mobiel contracten aangesloten voor 2 jaar 12 GB de eerste jaar is voor €10 tweede jaar €20 Ik heb met Caiway telefonisch gesproken gesproken Ik wil graag 12 GB 6 GB van Caiway met toestel en extra 6 GB voor €15 verband mij internet thuis ook van Caiway is ik kreeg dit €5 combikorting maar die Caiway zijn €25 op mijn rekening afgeschreven maar zijn 6gb gestuurd
Omdat van toestel heb ik een keer gebarentaal daar heb ik ook van Caiway gevraagd kan ik maandelijk opzegtermijn Zij zegt ja als je kan €1.50 extra betalen dan kun je ook maandelijks opzegtermijn ik ben akkoord gegaan maar zijn geen bevestiging gestuurd en daardoorik hab gebeld met de Caiway klantenservice zijn twee weken geleden bij mij gezegd Ik ga kijken wat kan ik voor je doen daarna 3e week ik heb gebeld zegt dat tegen mij ik kan niks te doen Je moet email sturen Dan gaan we kijken maar ik kan niet bij u 12Gb sturen Ik heb vorige maand 2 Gb voor €12.50
extra betaald en ik heb aangevraagd Waarom voor mij staat 6 GB zijn ik met jullie 12 Gb afgesproken zijn gezet we knu u niet helpen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Reactie van de melder van de klacht Nabizada

3 jaren geleden - Ik wil graag met Caiway voor 2 jaarcontract blijven als mijn 12 GB internet sturen Elke maand voor €20 Ik heb contract eerste jaar €20 daar na tweede jaar €30 betalen ik

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van

3 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Allereerst excuses voor onze latere reactie. We zoeken dit graag onmiddellijk voor u uit. We missen hiervoor echter wel de klantgegevens. We ontvangen van u graag het huisnummer om dit verder uit te zoeken. Alvast bedankt voor de gegevens. Met vriendelijke groet, Pepijn Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht Nabizada

3 jaren geleden - Mij abonnement 06 37196439 MA Nabizada Oesterbank 5 3162VJ Rhoon

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 22 oktober 2021 om 13:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Ik heb direct uw gegevens erbij gepakt en zie dat op de laatste factuur de toegezegde korting is verrekend voor het 6 gb abonnement.

Ik heb u proberen te bellen, maar kan u niet bereiken.
Als u echter uw abonnement wilt upgraden naar het 12 gb abonnement voor 2 jaar kunt u het beste even bellen naar 088 2249 111. Mijn collega's kunnen dan uw account verifiëren en uw abonnement voor u aanpassen.

Met vriendelijke groet,

Leroy
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Nabizada