Mijn Klacht:
Vervang mijn mobiel contract
Gewenste Oplossing:
Ik heb drie maanden geleden met Caiway mobiel contracten aangesloten voor 2 jaar 12 GB de eerste jaar is voor €10 tweede jaar €20 Ik heb met Caiway telefonisch gesproken gesproken Ik wil graag 12 GB 6 GB van Caiway met toestel en extra 6 GB voor €15 verband mij internet thuis ook van Caiway is ik kreeg dit €5 combikorting maar die Caiway zijn €25 op mijn rekening afgeschreven maar zijn 6gb gestuurd
Omdat van toestel heb ik een keer gebarentaal daar heb ik ook van Caiway gevraagd kan ik maandelijk opzegtermijn Zij zegt ja als je kan €1.50 extra betalen dan kun je ook maandelijks opzegtermijn ik ben akkoord gegaan maar zijn geen bevestiging gestuurd en daardoorik hab gebeld met de Caiway klantenservice zijn twee weken geleden bij mij gezegd Ik ga kijken wat kan ik voor je doen daarna 3e week ik heb gebeld zegt dat tegen mij ik kan niks te doen Je moet email sturen Dan gaan we kijken maar ik kan niet bij u 12Gb sturen Ik heb vorige maand 2 Gb voor €12.50
extra betaald en ik heb aangevraagd Waarom voor mij staat 6 GB zijn ik met jullie 12 Gb afgesproken zijn gezet we knu u niet helpen
