Klacht: Smart card

Caiway2019 op 23 oktober 2020 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede morgen hier met mevr Breukers . Wij zijn al vanaf het begin dat Caiway hier in Oldenzaal is begonnen in het bezit van drie Smart cards en hebben hier nooit voor hoeven betalen . Nu zijn we 23 Augustus overgestapt op glasvezel en wat schetst mijn verbazing nu moeten we opeens voor één Smart card betalen , dat is iets waarvan ze ons niet op de hoogte hebben gebracht . Wij zijn overgestapt op glasvezel omdat we een mooie aanbieding van jullie kregen maar er werd ons er niet bij verteld dat we dan weer extra kosten bij kregen . Dus bij deze laat ik jullie even weten dat wij het daar absoluut niet mee eens zijn . Met vriendelijke groet Hennie Breukers

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als alles gewoon bij het oude blijft dus geen betaling voor de Smart card.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

2 jaren geleden - Geachte Hennie, Allereerst is het altijd goed om te horen wanneer klanten overstappen naar onze nieuwe glasvezelpakketten, want hier zijn wij altijd erg blij mee en wij hopen natuurlijk dat u als klant ook meer plezier zult hebben van dit nieuwe pakket! Het is erg jammer dat er niet direct duidelijk is gecommuniceerd over de kosten die nu wel in rekening worden gebracht voor de extra smartcard, maar ik zal het hierbij meteen even uitleggen. Bij de overstap naar het nieuwe pakket heeft u direct een gratis interactieve tv-ontvanger ontvangen, die normaliter 5,00 euro per maand kost. Niet alle apparatuur kan echter gratis aangeboden worden en daarom is er een maximum ingesteld. Doordat de tv-ontvanger gratis is verstuurd, zijn er nu dus kosten in rekening gebracht voor de extra smartcard ter waarde van 4,00 euro per maand. Ik kan hier helaas geen uitzondering in maken, maar ik begrijp wel dat dit een onaangename verrassing is, aangezien dit niet direct duidelijk is gecommuniceerd. Daarom ben ik bereid om een compensatie aan te bieden van 20 euro, zodat u in ieder geval de eerste 5 maanden geen kosten maakt voor deze smartcard. Zo komen we u toch een beetje tegemoet. We horen graag hoe u hierin staat en ontvangen dus graag een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, Alex Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht Caiway2019

2 jaren geleden - Bedankt voor u uitleg ik snap dat er geen uitzonderingen gemaakt kunnen worden maar desondanks bedankt voor de tegemoetkoming. Mvg Hennie Breukers

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 27 oktober 2020 om 14:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Ik heb de compensatie van 20 euro verwerkt. Dit bedrag zal in mindering gebracht worden op het eerst volgende factuur.

We hopen u naar wens te hebben geholpen met de afhandeling van uw klacht.

Mocht u op een later moment nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch via 088 2249 111, via de live-chat op www.caiway.nl of op onze Social Media kanalen.

Ik hoop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben, een prettige dag toegewenst.

Met vriendelijke groet,

Mike
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Caiway2019