Klacht: Ondertiteling

op 01 juli 2020 over Caiway in de categorie Alles-in-1

In januari 2020 een nieuw pakket genomen.
Kwam er dezelfde dag achter dat de ondertiteling niet werkt.
Volgens de klantenservice zou het probleem uiterlijk 31 maart 2020 opgelost zijn. Het is nu inmiddels 1 juli 2020 en de ondertiteling werkt nog steeds niet. Mijn vrouw is zeer slechthorend en afhankelijk van ondertiteling. Dus voor haar is dit een enorm probleem. Caiway schijnt hier niet mee te zitten. Ze geven je apparatuur die niet wekt. En beloven dat het de hoogste prioriteit heeft, maar vervolgens gebeurd er helemaal niets.
Schandalig.

Als de ondertiteling eindelijk gaat werken. Dan krijg ik geleverd waar ik voor betaal. Interactieve t.v. Hiervan kunnen we na 5 maanden nog steeds geen gebruik van maken.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw,Helaas speelt er een centrale storing, waardoor teletekst ondertiteling inderdaad niet volledig werkzaam is bij de interactieve tv-ontvangers.We zijn begonnen met het testen op het kanaal WRD, we zullen langzaamaan andere zenders ook opnieuw activeren en testen. Er wordt hard aan gewerkt om de ondertiteling zo snel mogelijk weer werkzaam te krijgen op alle zenders.Wij zullen deze klacht open laten staan, en u informeren als de optie is toegevoegd.Met vriendelijke groet,Pepijn Caiway Webcare Team

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 06 juli 2020 om 19:40 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Ondertiteling op npo 3, rtl 5 en rtl 7 zou het weer moeten doen. De overige kanalen zullen stapsgewijs worden getest en uitgerold worden met de benodigde ontdertiteling. De komende periode zal dit proces verder worden voorgezet en ik hoop dat alle zenders z.s.m. hiervan voorzien worden.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Leroy
Caiway Webcare Team

Heeft op 07 juli 2020 om 10:00 geantwoord

Dit was fijn om te horen. Helaas is er niets veranderd. Alleen wdr kan ik ondertitelen.
Jammer. Laat ze het nu echt oplossen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jaap van de Klomp