Klacht: Korting van aanbieding niet op factuur te zien

schmikli op 26 augustus 2020 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben op een aanbieding met korting van Caiway ingegaan. Ik heb deze op 10-07 geaccepteerd. Na de eerste 2 facturen wordt het duidelijk dat Caiway de korting niet doorvoert. De support kan mij niet helpen en de administratie neemt geen contact met mij op.

De afspraak die ik met de Caiway heb gemaakt wordt door de administratie niet gehonoreerd

Gewenste Oplossing:

Als de mij beloofde korting van in totaal van ong 160E wordt ook in de facturering te zien !

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Wij zien dat u al vaker contact met onze klantenservice hebt gehad en ik zie daarnaast dat mijn collega's momenteel aan het uitzoeken zijn of de korting correct is toegepast en zo niet, waarom niet. Ik heb gevraagd of mijn collega's u hiervan op de hoogte zouden willen houden op het volgende e-mailadres: [email protected]. Wij hopen u zo spoedig mogelijk bericht te sturen! Met vriendelijke groet, Alex Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht schmikli

4 jaren geleden - LS, Het is al 4 werkdagen geleden sinds dat Caiway reageerde op Klacht.nl dat ze het aan het uitzoeken zijn. Het is inmiddels ook een week dat de klantenservice mij dat ook vertelde. Er gebeurt echter helemaal niets.....Hebben ze daar ook al last van de DDOS aanval..... :-(

Bericht van

4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Wij hebben inmiddels reactie ontvangen van mijn collega. Zij heeft de aanbieding van Internet Televisie Slim voor € 35 eerste 6 maanden, daarna € 61,50 per maand verwerkt. Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Mike Caiway Team Webcare

Reactie van de melder van de klacht schmikli

4 jaren geleden - Beste Mike, Het is mooi dat jouw collega dat tegen jou gezegd heft. Maar niemand heft met mij daarover contact opgenomen of zelfs een mail gestuurd. Terwijl dat wel beloofd is. Ik geloof het niet zolang ik geen geschreven bevestiging krijg van de Caiway. Ik hoop dat het allemaal snel wordt opgelost !

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 09 september 2020 om 09:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Ik heb u zojuist een e-mail ter bevestiging gestuurd. In deze mail wordt de bovenstaande aanbieding van Internet en Televisie Slim bevestigd voor €35,00 de eerste 6 maanden.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, wens ik u een prettige dag toe.

Met vriendelijke groet,

Mike
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door schmikli