Mijn Klacht:
Heb gladvezel gekregen, maar het internet js jog slechter dan wat ik had van kpn. Buiten in mijn serre helemaal geen bereik!
Gewenste Oplossing:
Als het internet het weer doet zoals ik wil
Harley 1961 op 25 augustus 2020 over Caiway in de categorie Alles-in-1
Heb gladvezel gekregen, maar het internet js jog slechter dan wat ik had van kpn. Buiten in mijn serre helemaal geen bereik!
Als het internet het weer doet zoals ik wil
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen
Bericht van
4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Wij betreuren het ten zeerste dat u problemen ervaart met het wifi-bereik in uw woning! Ik heb zojuist het signaal uitgelezen op uw adres en dit ziet er verder prima uit. Het lijkt er dus op dat het uitgezonden wifi-signaal vanaf het modem niet sterk genoeg is. Wij kunnen u eventueel een gratis wifi-router aanbieden die u dan kunt aansluiten op het modem, waarna u het wifi-signaal van het modem kunt uitzetten. Dit zou mogelijkerwijs voor een beter wifi-signaal kunnen zorgen. Wij horen graag hoe u hierover denkt. Met vriendelijke groet, Alex Caiway Webcare Team
Reactie van de melder van de klacht Harley 1961
4 jaren geleden - Hallo, graag misschien dat dat helpt. Grt els bosch
Bericht van
4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt van uw reactie! Ik heb de bestelling van de router in orde gemaakt. Deze zal morgen kosteloos verstuurd worden via PostNL. Deze router kunt u aansluiten op het Genexis wifimodem en instellen als Access Point. In de onderstaande pagina wordt beschreven hoe u dit kan doen: https://www.caiway.nl/klantenservice/internet-en-wifi/wifi-router/tp-link/als-access-point-instellen Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Mike Caiway Team Webcare
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 10 september 2020 om 13:55 geantwoord
Geachte heer/mevrouw,
We hebben tot op heden geen reactie meer van u mogen ontvangen. Hierom we gaan er vanuit dat de klacht inmiddels is opgelost.
Mocht u nog vragen hebben, kunt u contact met ons opnemen. We zijn dagelijks van 09:00 bereikbaar op de live chat op www.caiway.nl of telefonisch en op WhatsApp via 088 2249 111.
Ook zijn wij bereikbaar via social media op Facebook of Twitter.
Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Mike
Caiway Team Webcare