Klacht: Heel slecht wifi

Harley 1961 op 25 augustus 2020 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb gladvezel gekregen, maar het internet js jog slechter dan wat ik had van kpn. Buiten in mijn serre helemaal geen bereik!

Gewenste Oplossing:

Als het internet het weer doet zoals ik wil

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Wij betreuren het ten zeerste dat u problemen ervaart met het wifi-bereik in uw woning! Ik heb zojuist het signaal uitgelezen op uw adres en dit ziet er verder prima uit. Het lijkt er dus op dat het uitgezonden wifi-signaal vanaf het modem niet sterk genoeg is. Wij kunnen u eventueel een gratis wifi-router aanbieden die u dan kunt aansluiten op het modem, waarna u het wifi-signaal van het modem kunt uitzetten. Dit zou mogelijkerwijs voor een beter wifi-signaal kunnen zorgen. Wij horen graag hoe u hierover denkt. Met vriendelijke groet, Alex Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht Harley 1961

4 jaren geleden - Hallo, graag misschien dat dat helpt. Grt els bosch

Bericht van

4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt van uw reactie! Ik heb de bestelling van de router in orde gemaakt. Deze zal morgen kosteloos verstuurd worden via PostNL. Deze router kunt u aansluiten op het Genexis wifimodem en instellen als Access Point. In de onderstaande pagina wordt beschreven hoe u dit kan doen: https://www.caiway.nl/klantenservice/internet-en-wifi/wifi-router/tp-link/als-access-point-instellen Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Mike Caiway Team Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 10 september 2020 om 13:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

We hebben tot op heden geen reactie meer van u mogen ontvangen. Hierom we gaan er vanuit dat de klacht inmiddels is opgelost.

Mocht u nog vragen hebben, kunt u contact met ons opnemen. We zijn dagelijks van 09:00 bereikbaar op de live chat op www.caiway.nl of telefonisch en op WhatsApp via 088 2249 111.

Ook zijn wij bereikbaar via social media op Facebook of Twitter.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Mike
Caiway Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Harley 1961