Klacht: Geen ondertiteling teletekst

op 04 december 2019 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Ik heb een abonnement afgesloten bij caiway en na aansluiting blijkt dat er geen teletekst is , alleen via een app, waardoor ondertiteling niet mogelijk is. Hierdoor kan een slechthorende geen nederlandse programmas meer volgen. Hierdoor moet ik weer opnieuw een abonnement afsluiten bij canal digital om de ondertiteling aan te kunnen. Knap waardeloos. Zeker omdat dit voor afsluiten abonnement niet bekend was. Door dit niet te leveren sluit caiway een hele doelgroep uit om nog nederlandse tv te kunnen volgen.

Zo snel mogelijk teletekst pag 888 of andere ondertiteling mogelijk maken !!!

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

1 week geleden - Geachte mevrouw Jansen,Bedankt voor uw bericht. We willen graag met u meekijken naar wat we hierin voor u kunnen betekenen. Echter ontbreken de adresgegevens in de gemelde klacht. Zou u deze nog kunnen toevoegen bij uw persoonlijke gegevens? Indien dit niet lukt, kunt u ons ook contacteren via de Live Chat op onze website, via Whatsapp (088 2249 111) of via onze Social Media kanalen (Twitter, Facebook).Met vriendelijke groet,Amy Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht Elske jansen

1 week geleden - Mijn adres is : watermolenstraat 2b st. Oedenrode

Bericht van Caiway

1 week geleden - Geachte mevrouw Jansen,Dit probleem is inderdaad bekend bij ons en we zijn ermee bezig. We doen ons best dit zo snel mogelijk te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Anas Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Elske jansen