Klacht: caiway heft onterechte email blokkade niet op

john consemulder op 10 oktober 2021 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag John, gisteren is er een mail naar je verstuurd. Is deze ontvangen?
Za 19:59
Door jou verzonden
Je bedoelt dat jullie (zonder je excuses te maken) me gelijk hebben gegeven!? Maar me ondertussen niet hebben gedeblokkeerd!? Bedoel je dat bericht?
Door jou verzonden
Ik blijf jullie een koude douche (en negatieve beeldvorming_ geven totdat jullie niet alleen toegeven dat jullie fout zitten, maar ook uiteraard de boel oplossen!
Door jou verzonden
Ben je Sara Bijloo, of weer iemand anders? Want van Sara heb ik niets meer vernomen.
Door jou verzonden
Heb ondertussen al contact opgenomen met tv-producers binnen mijn netwerk, die wilden er ook wel aandacht aan geven, omdat zij ook zagen dat dit bewuste obstructie is (aangezien jullie de fout nu corrigeren, maar niet excuses bieden en een oplossing aan dragen, maar ook omdat de blokkade maar volgens dezelfde tekst 5 uur zou bedragen)…
Door jou verzonden
Dat jullie een foutieve weergave bieden van jullie diensten is jullie aan te rekenen.
Door jou verzonden
En de oplossing moet van jullie komen uiteraard.
Door jou verzonden
Gebeurt dat niet, dan zal er naast verdere media-aandacht ook een eventuele rechtszaak volgen (ik doe dan een crowdfundig oproep, vraag andere mensen met klachten aan te sluiten en zal de procedure filmen en openbaar maken, inclusief interviews). Als tv-producent en klokkenluider heb ik het recht aan mijn zijden om onwetende burgers te waarschuwen tegen dit soort misleiders Ook volgt er nog en factuur voor de gemiste inkomsten, die nu dus nog steeds doorlopen.
Door jou verzonden
Wat een stelletje schofterige hufters zijn jullie, en dat noemt zich een goede diensten aanbieder met ; klantenservice’….
Door jou verzonden
Het volgende bericht van jullie mag zijn dat de blokkade verholpen is….
Door jou verzonden
Nog maar even onder de aandacht gebracht, zal het zo elders en in andere groepen ook delen: https://www.facebook.com/john.consemulder/posts/4712619332123018
Za 20:53
Door jou verzonden
En toen was het weer stil zeker? Dus wederom aantoonbaar geen reactie en geen service, begrijp ik dat goed!?
17:50
Caiway
Caiway
Goedenavond John, Joey hier en allereerst mijn excuses dat je nog geen reactie had gekregen op al je berichten. Facebook is echter net als WhatsApp, Twitter en Apple chat geen live chat systeem en kan het even duren voordat je een reactie ontvangt.

Maar ik ben er nu en heb de situatie goed bekeken. Ik zal niet in herhaling vallen dus het grote gedeelte van wat je al hebt gehoord, laat ik achterwege.

Ik zie dat je inderdaad een mail met uitleg hebt gekregen met het advies om voor je email, zeker als je mails in grote getalen verstuurd, een andere Email of hostingprovider die hier bekend mee zijn en je ook beter kunnen ondersteunen bij je werkzaamheden. Zij zijn ook gespecialiseerd in dit soort praktijken en kunnen je hierin beter begeleiden dan wij.

Dit is voor jouw situatie echt de beste manier om alles naar jouw wensen te krijgen John. ^Joey
Door jou verzonden
en toch moet de blokkade eraf! uiteraard…want die komt van jullie en de oplossing komt ook van jullie. me proberen weg te sturen na excuses is geen oplossing, maar een zwaktebod… dus laat je me weten als zo de blokkade er af is (je weet wel, die van 5 uur)… Ja? Ok?
Caiway
Caiway
Ik snap je reactie John. Maar het antwoord over de blokkade heb je ook al meerdere keren gekregen en mijn antwoord zal niet anders zijn.

Ik richt me daarom alleen op het deel dat gaat over je eigen domein. Je kunt, zodat je onze policy niet hoeft te volgen, de Gmail SMTP instellen in plaats van de onze. Dan kun je onze policy vermijden op je eigen domein en via die weg in de toekomst een blokkade voorkomen. ^Joey
18:40
Door jou verzonden
Nee, het andere e-mail adres werkt wel, zonder wijzigingen, zonder aanpassingen (net zoals het e-mail adres wat nu door JULLIE ’tijdelijk’ geblokkeerd is, het altijd heeft gedaan met diezelfde instellingen)!!!
Door jou verzonden
Jullie antwoord zal dus wel degelijk anders moeten zijn…Namelijk die blokkade eraf, want jullie bieden terecht excuses aan… merken terecht op dat dat eigen domein geen enkel probleem is…
Door jou verzonden
En aangezien het andere e-mail adres geheel ongewijzigd gewoon werkt…dienen jullie alleen de blokkade te verwijderen. Laat mij eens zien in ons contract waar staat dat jullie dit mogen doen? Sterker nog: ik kan onomstotelijk aantonen dat jullie eigen informatie onjuist is/was waarvoor jullie mij gelijk hebben gegeven..Dan zijn niet alleen excuses op zijn plaats, maar ook het opheffen van die blokkade. ik kan nu voor de media en de rechter laten zien dat jullie nu bewust tegenwerking bieden, ipv service..En dat jullie dus willens en wetens aan obstructie doen en dus 100 % aansprakelijk zijn voor de geleden materiele en immateriële schade… Dus los het op, anders zijn de gevolgen voor jullie..

Op 8-10-2021 om 09:31 schreef John Consemulder:
Dames en heren. Mijn website beheerder zegt ook dat de uitgaande mailserver via jullie loopt… : Ik zag staan dat je smtp.caiway.nl als uitgaande mailserver gebruikt

Dus dat betekent toch echt dat je mail via hun server verstuurd.
Op zich zou het prima moeten werken via die van hun.

Ik heb inmiddels dit gepost op sociale media, we gaan dus verder met de escalatie en negatieve beeldvorming via diverse websites en social media begrijp ik?:

Ok, probleem na 2 dagen mijn uitgaande mail niet te kunnen gebruiken (alle instellingen staan goed, alles werkte TOT de onterechte ‘blokkade’ en de ‘waarschuwingsbrief’ vanwege ‘misbruik’…) worden NIET opgelost!!! Caiway doet willens en wetens of haar neus bloedt, terwijl zij dit kunnen en moeten rechtzetten… Heb screenshot van hun website (die ze nu willen aanpassen), heb de schandalige chats opgeslagen met bewijs dat zelfs na vele uren gesprekken ze niets oplossen. Ondanks de melding ook op de website dat de blokkade max 5 uur zou duren!? Oftewel: men liegt en doet bewust aan misleiding en obstructie. Vermelding in de volgende tv-productie en eventuele rechtszaak dan maar, want men reageert ook niet op e-mails met dit bewijs. Ver weg blijven van deze bedriegers dus is mijn advies!

Op 7-10-2021 om 15:58 schreef John Consemulder:

Geachte lezer, zie schandalige chat van uw medewerker ‘Destiny’ (en voorgaande chats na onterechte blokkade eerder) in de bijlage. Inmiddels heb ik (na de schandalige ‘service’ en inkomstenderving die u mag gaan vergoeden) onwetende burgers al gewaarschuwd vanuit mijn rol als auteur, research journalist, klokkenluider en radio/Tv-producer:

https://www.facebook.com/john.consemulder/posts/4712619332123018

Ronduit belachelijk, Caiway 0297 regio , Caiway kan anno 2021 niet eens een mail aan met alleen wat tekst (zonder foto of bijlage) naar meerdere mensen tegelijk. Vervolgens word je bij ‘misbruik’ gewoon geblokkeerd. Ik bedoel; 500 mensen limiet per half uur sloeg al nergens op (daarvoor was dit niet), nu zijn ze er mee bezig om de limiet van … dertig mensen max per half uur op te lossen. Hoe dan, want ik lees diverse andere klachten in het verleden, nooit opgelost. Wie weet er een goede provider? Want zonder melding blokkeren, terwijl hun eigen website nog steeds 500 man per half uur vermeldt… https://www.caiway.nl/misbruik kan echt niet… Tenzij Caiway vergeleken moet worden met Facebook qua obstructie, censuur en ‘misbruik’ natuurlijk…

Als u vermeld wil worden in de volgende tv-productie (meer dan 110.000 keer bekeken), dan hoor ik het graag. Denk aan uw beeldvorming… Zie chat en hef de blokkade op mijn [email protected] e-mail via Caiway ‘diensten’ op, voordat dit nog verder zal gaan escaleren!!!

Drs. John Consemulder

Gewenste Oplossing:

blokkade opheffen, excuses en vergoeding inkomstenderving vanwege bewust aanhouden 'tijdelijke'blokkade...

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 12 oktober 2021 om 15:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Ik heb uw situatie nogmaals voorgedragen aan onze technici, om zo mogelijk aan uw wens te voldoen. Wij blokkeren onze mailadressen op basis van onze Fair Use Policy automatisch. Hierop voeren wij geen handmatige deblokkeringen uit. Er is dus geen mogelijkheid om de blokkade vanuit ons op te heffen.

Ik wil hierin dan ook verwijzen naar de e-mail die eerder verstuurd is. Waarin staat dat wij niet tegen het gebruik zijn van een eigen e-maildomein, maar daar wel dezelfde beperkingen gelden als voor onze eigen mailadressen. Op basis van deze kenmerken concluderen wij dat u eigenlijk op zoek bent naar een wat serieuzere serviceprovider voor email. Wij bieden onze diensten enkel voor particulier gebruik aan. Zie hiervoor ook onze disclaimer: https://www.caiway.nl/over-ons/disclaimer

Ik hoop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben en sluit hierbij uw klacht.

Met vriendelijke groet,

Pepijn
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door john consemulder