Klacht: Aansluiting

Manon2012 op 24 augustus 2020 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn 4 weken geleden verhuisd , hebben al 4’weken geen internet 2’weken geen televisie en telefoon gehad . Ondanks dat wij constant bellen krijgen we nul op rekest , dus helemaal niets , worden constant aan lijntje gehouden .Zijn het nu zat coax kabel is kapot buiten doen er niets aan

Gewenste Oplossing:

Als dit bedrijf hun verantwoordelijkheid neemt bh innen past dagen dit oplost

Bericht van

4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Wij hebben u een aantal keer telefonisch geprobeerd te contacteren, maar helaas zonder resultaat. Kunt u ons vertellen wanneer u bereikbaar bent om de situatie te bespreken? Wij horen het graag van u. Met vriendelijke groet, Denis Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht Manon2012

4 jaren geleden - Morgen tussen 13.00 15.00 kan 8k gebeld worden . De Wit

Bericht van

4 jaren geleden - Geachte mevrouw De Wit, Zojuist heb ik u telefonisch geprobeerd te bereiken, maar dat is helaas niet gelukt. Ik zie wel dat u in onze shop bent geweest en dat u daar verder bent geholpen. Ik zie dat uw aanmelding daar met spoed verwerkt wordt. Wij houden dit nog in de gaten en nemen opnieuw contact met u op als de glasvezeldiensten actief zijn om de klacht af te wikkelen. Met vriendelijke groet, Anas Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht Manon2012

4 jaren geleden - Excuses was even buiten ,ja hoop dat dit snel word aangesloten ,bijna 5 weken zonder telefoon en Internet en televisie die het dan wel dan niet deed ,vind het jammer dat klanten die al zolang klant zijn zo behandelt worden . Maar in ieder geval dank voor de moeite . W de Wit -Morsink

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Geachte mevrouw De Wit, Dat is natuurlijk geen enkel probleem. Nadat alles verwerkt is en actief is, nemen we graag even contact met u op om te kijken naar een gepaste compensatie voor al het ongemak en voor de periode dat u zonder diensten heeft gezeten.. Zoals mijn collega al had aangegeven, wordt uw order met spoed opgepakt. Wij verwachten dan ook dat u op zeer korte termijn gebruik kunt maken van de diensten! Met vriendelijke groet, Alex Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht Manon2012

4 jaren geleden - Nou hoop ik ook , spullen glasvezel zin onderweg ,hoop dat ze snel aansluiten

Reactie van de melder van de klacht Manon2012

4 jaren geleden - Glasveselspul binnen zonder handleidingen ,wil voor woensdag aangesloten worden anders ga ik naar ander toe die wel binnen paar dagen aansluit zit nu al in de zesde week dat ik mijn werk niet uit kan voeren .Ben er nu klaar mee de Wit

Bericht van

4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat de apparatuur momenteel aangesloten staat en u een actieve verbinding met internet heeft. Werkt alles momenteel naar toebehoren? Wij zien graag uw antwoord tegemoet. Met vriendelijke groet, Mike Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht Manon2012

4 jaren geleden - Goedemiddag ja alles doet het , alleen jammer dat het 5 half week geduurd heeft om het op te lossen . Dat vaste klanten zo behandeld worden , dat er eerst aantal telefoontjes en boze mails aan te pas moest komen ,om aangesloten te worden . Maar ik kan in ieder geval weer thuis werken . Mijn man wil in ieder geval dat de coaxkabel aangesloten blijft als dat mogelijk is signaal is goed genoeg voor de radio . Will de Wit - Morsink

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 14 september 2020 om 14:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Als de coax kabel in orde is, kan daar naast het glasvezel pakket gebruik van worden gemaakt. De coax zal naast de glasvezel actief blijven. Verder is het ook mogelijk om via de glasvezel tv ontvanger radio te luisteren.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd

Met vriendelijke groet,
Leroy
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Manon2012