Mijn Klacht:
Geachte heer/mevrouw,
Mijn naam is Raman Kaur, en wij hebben drie mobiele abonnementen en een wifi-abonnement bij Caiway.
Volgens onze contractgegevens eindigen twee van onze mobiele abonnementen op 10-05-2025 en het derde op 25-05-2025. Daarom heb ik netjes een e-mail gestuurd met het verzoek om ons wifi-abonnement gelijk met de beëindiging van de mobiele abonnementen stop te zetten, aangezien wij niet langer gebruik willen maken van Caiway.
Tot onze verbazing is ons wifi-abonnement al op 07-03-2025 stopgezet, terwijl de mobiele abonnementen nog doorlopen en volgens Caiway niet eerder beëindigd kunnen worden vanwege contractuele verplichtingen. Dit roept de vraag op wie heeft verzocht ons wifi-abonnement eerder te beëindigen?
Na contact met een medewerkers van caiway kreeg ik te horen dat dit een fout in hun systeem is geweest. Aangezien deze fout niet aan ons ligt, heb ik caiway verzocht vriendelijk dringend om dit intern te onderzoeken en ons in de gelegenheid te stellen onze mobiele abonnementen per direct en zonder extra kosten op te zeggen.
Graag zie ik uw reactie met een passende oplossing tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Raman Kaur
Gewenste Oplossing:
mobiele abonnementen per direct en zonder extra kosten op te zeggen.
