Klacht: Cadeaukaart verlopen

[email protected] op 23 oktober 2020 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Een aantal jaar geleden heb ik een bol.com cadeaukaart ter waarde van 25 euro ontvangen voor mijn verjaardag. Tot mijn verbazing kwam ik er vandaag achter dat deze in december 2019 was verlopen. Aangezien ik de cadeaukaart heb ontvangen voor mijn verjaardag en het product niet zelf heb aangeschaft, vind ik het vreemd dat de vervaldatum ook op mij van toepassing is. De cadeaukaart vertegenwoordigt ook een bepaalde geldwaarde en daarom is het vreemd dat de cadeaukaart opeens helemaal niet meer geldig is. Ten slotte kan ik op de cadeaukaart nergens een vervaldatum vinden, waardoor dit volgens de consumentenbond onbeperkt geldig is.

Ik heb contact opgenomen met de klantenservice van bol.com maar zij kunnen mij niet verder helpen. Graag zou ik alsnog willen dat het tegoed verlengd wordt of er een compensatie betaald wordt.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]