Klacht: Cadeaubonnen retour

op 13 september 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Mijn schoonzusje heeft een laptop gekocht in de winkel van de mediamarkt en contact afgerekend. Deze bleek thuis geen dvd-speler te hebben (wat wel geadverteerd was in de winkel).
Ze kreeg daar onder protest de waarde van de laptop terug (€ 400) in cadeaubonnen, terwijl ze haar geld terug wilde hebben.
Omdat ze geen andere keuze had heeft ze online de bonnen besteed + € 20 voor een andere laptop welke wel een dvd-speler behoorde te hebben. Na ontvangst van de andere laptop bleek deze ook geen dvd-speler te hebben. Deze vervolgens ook maar retour gebracht in de winkel. Daar werd doodleuk verteld dat ze het geld gingen teruggeven op de manier waarop betaald is.

Vandaag is er € 20 overgemaakt, de verwachting is dat er € 400 in cadeaubonnen per post worden verstuurd.

We willen geen cadeaubonnen. We gaan na 2 keer niet nog een keer bestellen bij de mediamarkt. We willen gewoon ons geld contant terug.

We zijn tevreden als de Mediamarkt de cadeaubonnen t.w.v. € 400 terugneemt en het bedrag in contanten in ruil daarvoor geeft.
Een andere oplossing dan dit is niet gewenst.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

Reactie van de melder van de klacht henkjanst

6 maanden geleden - Contact gelegd via Facebook, met de link naar de klacht. In eerste instantie het standaard antwoord. Maar na nog een uiteenzetting van de zaken werd er gevraagd om de contact gegevens. Gisteren werden we gebeld door een poeslief Mediamarkt Zwolle. We krijgen het geld gestort + een cadeaubon van € 15. Al met al een goede oplossing

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door henkjanst