Klacht: Cadeaubonnen retour

op 01 oktober 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Afgelopen donderdag zag ik een samsung tablet bij de bcc voor €233,10
Omdat ik normaal gesproken alles bij de mediamarkt bestel, wou ik deze via hun webshop aankopen. Alleen hier bleek deze toen voor €249 te koop. Nu heb ik via facebook gevraagd i.v.m. dat zij aangeven dagelijks hun prijzen aan te passen. Dit werd doorgegeven en zou in orde worden gemaakt. Helaas bleek de prijs gewoon te blijven staan, toen ik naar de mediamarkt in Zoetermeer ging hebben ze wel netjes de prijs aangepast. Hierbij heb ik gelijk nog wat vragen gesteld omdat ik twijfelde tussen bepaalde producten. Na antwoord hierop te hebben gekregen van de verkoper, heb ik besloten de tablet van samsung te nemen.
Toen ik thuis kwam, kon de tablet niet alles waar we hem voor zouden gebruiken, terwijl dit wel zou moeten kunnen. Ik heb hem gelijk terug gedaan en ingeleverd bij de Mediamarkt te Zoetermeer. Maar helaas kreeg ik daar te horen dat ze tablets niet terug nemen.

Na veel protest kreeg ik de waarde van de tablet terug (€ 233,10) in cadeaubonnen, terwijl ik mijn geld terug wilde hebben.

We willen geen cadeaubonnen. We gaan na deze verkeerde voorlichting op dit moment niet nog eens wat bestellen. We willen gewoon ons geld terug.

We zijn tevreden als de Mediamarkt de cadeaubonnen t.w.v. € 233,10 terugneemt en het bedrag in contanten in ruil daarvoor geeft.
Een andere oplossing dan dit is niet gewenst.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door playboyzalm