Klacht: Cadeaubon na retoursturen

op 22 februari 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heb ik een multifunctionele hoofdband & oogmasker (factuurnummer 4524036330019) en een multi-star 4-in-1 superior (factuurnummer 4524036330027) gekocht via bol.com. De hoofdband was 16,99 ende multi-star 50,17. Voor het kopen van de multi-star heb ik voor mijn verjaardag 2 cadeaubonnen gekregen, voor in totaal 30 euro. De rest van de bestelling heb ik zelf betaald via ideal.

De hoofdband/oogmasker was bij ontvangst defect. Er zitten boxjes in om geluid mee af te spelen, maar bij de eerste keer bleek al dat de boxjes enorm bromden en verder nauwelijks wat te horen was. Ik heb dan ook een retourmelding gemaakt en het product teruggestuurd naar bol.com.

Ik ging er van uit dat het bedrag teruggestort zou worden op mijn rekening. Ik ben immers niet van plan de band opnieuw aan te schaffen omdat de kwaliteit zo laag bleek te zijn. Tevens heb ik het grootste deel van de totale rekening via ideal betaald. Het leek mij ook duidelijk te zijn dat de gebruikte cadeaukaart voor de multi-star bedoeld was.

Nu heeft bol.com echter het bedrag vergoed op een cadeaubon. Ik ben niet van plan om op korte termijn nog iets te bestellen via bol.com en heb hier dus niets aan. Ik wil dan ook graag dat het bedrag gewoon op mijn rekening teruggestort wordt. Ik heb er immers ook via ideal voor betaald.

Ik zou graag willen dat de cadeaubon wordt ingetrokken en het geld gewoon op mijn rekening wordt teruggestort.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 22 februari 2018 om 16:05 geantwoord

Beste klant,

Op 13 februari hebben wij je, op jouw verzoek een e-mail gestuurd. Hierin kun je informatie lezen over het opwaarderen van een cadeaubon.

Jelle van bol.com

. . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . .

Alle klachten die gemeld zijn door dgoeree