Klacht: Cadeau kaart zit niets op volgens jullie terwijl ik nog niets met deze cadeau kaart betaald heb

op 21 mei 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Steeds als 2 artikelen bestel geeft de .com aan dat de cadeau kaart zijn waarde niet heeft of dat ik moet wachten op de bank????
Is het bedoeling dat ik ga betalen zonder de 10 euro korting. Dat jullie hier stiekem geld aan verdienen ZEER SLECHT hier verlies alleen maar klanten mee

Gewenste Oplossing:

ALS IK GEWOON KAN BETALEN EN DE KORTING VAN DE CADEAU KAART KRIJG

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 05 juni 2018 om 12:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klant had het probleem zelf al opgelost
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]