Klacht: Oorbellen niet ontvangen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 19 december heb ik twee paar oorbellen besteld (ter waarde van €30,-). De oorbellen heb ik direct betaald en heb ook een bevestiging van de betaling gehad. Op 29 december waren mijn oorbellen nog steeds niet binnen, waardoor ik een email heb gestuurd om dit te melden. Helaas heb ik daar geen antwoord op mogen ontvangen. Vervolgens heb ik op 31 december nogmaals gemaild. Ook daar heb ik geen reactie op ontvangen. Vanochtend voor de laatste keer gemaild, maar ik heb sterk het gevoel dat zij niet meer gaan reageren (op 3 emails) en het oplichters zijn. Wel betalen, maar zij versturen niks. Ik vind dit waardeloos en raad iedereen aan om NOOIT iets bij deze website te bestellen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug krijg of de oorbellen nog ontvang (al heb ik in het ontvangen van de oorbellen geen vertrouwen meer).

Alle klachten die gemeld zijn door Steffi van Alebeek