Mijn Klacht:
Webwinkel By Musthaves (Joyce) houdt er een bijzondere semi onwettige werkwijze op na. Sale mag volgens de bon niet geretourneerd worden: bij wet mag dit wel. De suite die ik niet paste, ging dus mooi retour.
Bij wet is tevens bepaald dat een retour binnen 14 dagen aan de klant uitbetaald moet worden: By Musthaves (Joyce) rekent hier 30 dagen voor. Mijn Fashioncheck is nog steeds niet opgewaardeerd. By Musthaves kan het geld volgens Fashioncheck direct aan de klant uitbetalen. Helaas doet Joyce er liever heel lang en omslachtig over.
Na op-en-neer gemail heb ik mijn retour van 16 januari tot op heden niet uitbetaald gekregen. Ik moet er zelf over mailen want de webwinkel (Joyce) houdt zich niet aan de afspraken en ze communiceert er niet over.
Ik heb meteen een goede indruk opgedaan van deze webwinkel. Zogenaamd is mijn retour na mijn mail van vandaag aangepast. ‘Naar wat?’, vraag ik me af, want Joyce weet heel goed hoe ik het geld van de aankoop terug moet krijgen.
Ik ben benieuwd hoe lang ik nu weer moet wachten op mijn geld én of ze mij ook de retourkosten terugbetalen. Volgens de wet is een webwinkel dit namelijk verplicht als je een hele bestelling retourneert.
Ik ben via de mail heel vriendelijk en geduldig gebleven maar hoe Joyce de zaken aanpakt, is absoluut niet klantgericht. Mij zien ze na mijn uitbetaling absoluut nooit meer terug.
Gewenste Oplossing:
Geld retourkosten terug gestort krijgen conform wet afspraak.