Klacht: Geen acceptatie retour

op 08 november 2019 over By Musthaves in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb een bestelling gedaan van 150 euro bij Bymusthaves. Waarna ik 1 jumpsuit van 50 euro wilde retourneren. De rest heb ik gehouden.

Kreeg ik dus een mail terug dat ze verbaas waren over de staat waarin ze het hadden ontvangen. De jumpsuit zou onder de haren zitten dus ze zouden het de volgende dag weer terug sturen.
Nou eenmaal het pakketje terug was ik benieuwd wat ze nou bedoelden.

Ik zie letterlijk een goede staat van de jumpsuit en geen haar te bekennen!! Echt belachelijk dus ik heb hun terug gemaild waarna ik pas na 2 weken weer antwoord heb gekregen

Helaas kon ik de jumpsuit niet meer retour sturen omdat het alweer twee weken later is en ze nu de staat niet meer kunnen garanderen. Like what the hell!! Zo een slechte reden heb ik nog nooit gehoord! Ik was namelijk degene die op hun antwoord wachtte.

Te belachelijk voor woorden. Ik gun deze mensen echt niets meer. Koop alsjeblieft bij wel een betrouwbare winkel

Als ze mijn retour hadden geaccepteerd was ik tevreden geweest maar nu kan ik ze alleen maar geen klanten toewensen

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over By Musthaves

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over By Musthaves nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door D Breda