Klacht: Bus onaangekondigt te vroeg

op 28 november 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb het vaker meegemaakt: een bus die te vroeg komt waardoor ik hem ‘mis’ terwijl ik gewoon op tijd ben. Dit werd dan misschien net 10 minuten van te voren in de app gewijzigd maar dan heb ik daarvoor vaak al gekeken hoelaat ik er moet zijn, en zie ik de wijziging niet meer. Dit is een van de meest irritante dingen ooit. Echter het was pas vanmiddag dat ik echt volledig flabbergasted was. Ik loop ruim optijd naar mijn bus, ik zou zelfs 3 minuten te vroeg aankomen bij de halte, en wat denk je? Zie ik vanuit de verte die bus al weer wegrijden!!!! Ik check snel.de app en nee hoor, niets aangegeven. De bus kwam dus onaangekondigd welgeteld 5 minuten te vroeg, waardoor ik vervolgens 10 minuten in de regen kon wachten. Ik weet niet of dit aan jullie ligt of arriva, maar bij arriva kon ik geen klacht indienen…

Gewenste Oplossing:

Aanpassingen in de aankomsttijden zouden eerder in de app moeten worden aangepast. Als dit niet kan, dan zou de bus naar mijn mening netjes tot de aangegeven vertrektijd moeten wachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste Maxvandamme,Door een foutje is je klacht nu pas bij ons verschenen. Sorry voor de late reactie.Wat balen dat de bus te vroeg vertrok. Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd, lijnnummer en uitstaphalte, als je deze nog weet?Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 30 mei 2020 om 22:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Maxvandamme,

Helaas hoorden we niets meer van je sinds 27 april 2020.

Daarom sluiten we deze melding af.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitter-pagina onder @Arriva_NL, Facebook-account Arriva Nederland of ons online contactformulier op Arriva.nl.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Maxvandamme