Klacht: Bus komt niet opdagen

op 13 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik moest de bus van 15:09 in Heusden, demer naar ’s Hertogenbosch hebben. Ik en anderen die dezelfde bus moesten hebben waren ruim op tijd, maar de bus is gewoon niet op komen dagen. Dit is niet de eerste keer dat zoiets gebeurd. De bus komt meerdere keren niet opdagen of js gewoon te laat. Dit kan gewoon niet, aangezien mensen verplichtingen hebben waar ze optijd moeten zijn. Ik ben al meerdere malen te laat gekomen op mijn werk of school door deze bus, waar ik nu echt klaar mee ben

Als de bussen eindelijk een keer op komen dagen en optijd zijn

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 15 oktober 2016 om 21:36 geantwoord

Beste Julia,

Oh nee, balen zeg dat de bus niet op is komen dagen. Gaat het hier over buslijn 135 richting Den Bosch? In het volgsysteem van de bus kan ik helaas niet meer achterhalen waarom de rit is komen te vervallen. Daarom heb ik je melding intern doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat er op de punctualiteit van lijn 135 gelet kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en de extra reistijd die je hebt gehad! Hopelijk ervaar je in de toekomst verbetering.

^MR
Webcareteam Arriva