Klacht: Verkeerde prijzen op de website

jvdanker op 19 februari 2025 over BungalowSpecials.nl in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs hebben wij via bungalowspecials een bungalow geboekt. Binnen enkele minuten hebben we daar ook een bevestiging van gekregen.
Daarna kregen we de factuur van Landal en deze bleek ineens €40 euro duurder te zijn. Dit riekt dus naar een lokkertje met lage prijzen, maar in werkelijkheid betaal je veel hogere prijzen.
Inmiddels wel al contact opgenomen met bungalowspecials, maar na 1,5 week wachten is het nog steeds stil.

Gewenste Oplossing:

Dat ik mijn €40 euro teveel betaalde factuur teruggestort krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar BungalowSpecials.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door BungalowSpecials.nl in behandeling genomen

Bericht van BungalowSpecials.nl

1 maand geleden - Hoi Jochem, Hartelijk dank voor je bericht. Wat vervelend dat je langer moet wachten op een oplossing dan je bent gewend, dit is natuurlijk niet fijn! Onze collega's zijn intern en met het park bezig om de oorzaak van het prijsverschil uit te zoeken. Vaak is dit binnen een week opgelost. Echter hebben we te maken met een ingewikkeld probleem. Wanneer de precieze oorzaak is gevonden, moet er overlegd worden met het park wie de oplossing gaat bieden aan jou, de gast. In dit geval kost dit helaas veel tijd, onze excuses hiervoor! Een prijsverschil wordt meestal opgelost met een vergoeding. Een betaling kan achteraf na verblijf plaatsvinden. Daarom is het mogelijk om na verblijf nog een oplossing te bieden voor dit probleem. Onze excuses voor het ongemak en wij vragen je om je begrip voor de situatie. Wij wensen je nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Tessa, team BungalowSpecials

Reactie van de melder van de klacht jvdanker

3 weken geleden - Inmiddels alweer een week verder. En nog steeds geen voortgang. Als afgelopen week een medewerker (ik mag hopen) 2 uur aan deze klacht besteed heeft a € 25,- per uur is dat al meer dan gewoon zorgen dat ik mijn €40 euro teruggestort krijg. Verder vind ik het een vreemde gang van zaken dat als er een technisch probleem tussen BungalowSpecials en Landal is, de klant er de dupe van wordt. Ik heb via bungalowspecials de reservering gemaakt en daar een bevestiging van heb, dus verwacht ik ook dat ik mijn teveel betaalde factuur via bungalowspecials vergoed krijg.

BungalowSpecials.nl

Heeft op 27 februari 2025 om 10:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hoi Jochem,
Bedankt voor je reactie!
Mijn collega zal je per e-mail op de hoogte brengen van de stand van zaken. Er al een uitleg gegeven worden waarom het afhandelen van dit prijsverschil iets langer duurt.
Onze oplossing is dat na het onderzoek wij of het park uiteraard het verschil aan je terugbetalen. Hier hoef je uiteindelijk niet zelf voor op te draaien.
Onze oprechte excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Tessa, team BungalowSpecials

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat BungalowSpecials.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jvdanker