Klacht: Dubbele betaling

Boschberg op 24 januari 2022 over BungalowSpecials.nl in de categorie Online Reisbureaus

Bungalowspecials had onze betaling niet overgemaakt naar centerparcs dus moesten ter plekke nog een keer betalen. En tot nu nog geen betaling terug ontvangen

Als ik de betaling van 520 euro terug heb.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BungalowSpecials.nl over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BungalowSpecials.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BungalowSpecials.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BungalowSpecials.nl

Heeft op 25 januari 2022 om 09:18 geantwoord

Beste Wilco van den Bosch,
Bedankt voor je bericht en wat vervelend te lezen dat er onduidelijkheid is/was over het betalen.
Het volgende staat op de bevestiging welke je van ons ontving:
Bedrag te voldoen aan BungalowSpecials.nl € 0,00
Bedrag te voldoen aan Center Parcs Park De Haan € 520,00

Betalingsinformatie
U ontvangt een factuur van het bungalowpark. De betaalwijze wordt op deze bevestiging van het bungalowpark vermeld.

Je betaalt dus niet aan ons. Om die reden vind je ook geen betaalgegevens (als ons rekeningnummer) op de bevestiging.

Heb je toch aan ons een betaling voldaan, dan is dat dus niet correct. In dat geval willen we je graag vragen om een betaalbewijs te sturen naar [email protected] Onze servicedesk zal dit dan nagaan en hierover verder contact met je opnemen.
Heb je dubbel aan het park betaald, dan is ons advies om hen rechtstreeks aan te schrijven. Wij hebben namelijk geen inzicht in hun administratie.

Vertrouwende je zo van meer duidelijkheid te hebben voorzien.
Tessa, team BungalowSpecials

Alle klachten die gemeld zijn door Boschberg